Google+ Followers

lunes, 28 de marzo de 2011

“CELIÑA” patroneado por The master and comander Míster “ Baretta”

Vigo vivió hoy 27 de Marzo del 2011 como hace dos siglos, en el mil ochocientos nueve, la mayor epopeya de su historia.


Un formidable levantamiento popular armó un ejército de más de seis mil paisanos que lograron expulsar al ejército francés acantonado en la villa la ocupación bajo el mando del gobernador Chalot después de una encarnizada batalla fue expulsada por los vecinos de esta villa marinera y entre abucheos y gritos del populacho embarcaron los mandos de ejercito francés en a Laxe.

Fueron dos navíos uno de nombre muy gallego “CELIÑA” y patroneado por The master and comander Míster “ Baretta” se fue alejando del puerto majestuosamente en silencio igual como había llegado.

Era la primera vez en que Napoleón se veía obligado a abandonar definitivamente una plaza después de conquistarla. Esta victoria, ante la mayor máquina de guerra del mundo, se gestó con la solidaridad y el arrojo de los vigueses.


Commander Baretta


Velero CELIÑA

celiña




Vigo viviu hoxe 27 de Marzo do 2011 como hai dous séculos, no mil oitocentos nove, a maior epopea da súa historia.


Un formidable levantamento popular armou un exército de máis de seis mil paisanos que lograron expulsar ao exército francés acantoado na vila a ocupación baixo o mando do gobernador Chalot despois dunha encarnizada batalla foi expulsada polos veciños desta vila mariñeira e entre apupos e berros do populacho embarcaron os mandos de exercito francés na Laxe.

Foron dous navíos un de nome moi galego "CELIÑA" e patroneado por The máster and comander Míster " Baretta" foise afastando do porto maxestosamente en silencio igual como chegara.

Era a primeira vez en que Napoleón se vía obrigado a abandonar definitivamente unha praza despois de conquistala. Esta vitoria, ante a maior máquina de guerra do mundo, xerouse coa solidariedade e a ousadía dos vigueses.

No hay comentarios:

Publicar un comentario